اجرای نیاز سنجی محصولات ایران خودرو در لبنان
نماینده ایران خودرو در لبنان از نیاز سنجی محصولات مختلف این شرکت خبر داد.
به گزارش خودروکار، به نقل از ایکوپرس مدیر عامل شدیاک موتورز و نماینده ایران خودرو در لبنان در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو ایران در بیروت گفت: ایران خودرو برای حضور موفق در بازارهای مختلف، شرایط منطقه ای و اقلیمی بازار هدف را در نظر بگیرد.
محمد انور ادامه داد: برندهای مختلفی وارد بازار لبنان می شود و بیش از ۹۵ درصد خودروهای وارادتی گیربکس اتومات دارند و این موضوع حتما باید مد نظر باشد.
انور با اشاره به این که در مرحله نخست بازار سنجی محصولات ایران خودرو انجام شده است، اظهار داشت: ایران خودرو رقبای اروپایی، کره ای و چینی دارد و محصولات عرضه شده باید با قیمت رقابتی و مناسب عرضه شوند.
مدیر عامل شدیاک موتورز ادامه داد: لبنانی ها علاقه خاصی به خودرو دارند و مسایلی مانند خدمات پس از فروش پارامتر مهمی در بازاریابی این شرکت به شمار می آید.
وی به اشتراکات فرهنگی میان ایران و لبنان اشاره کرد و افزود:تصمیم داریم تبلیغات مناسبی برای محصولات ایران خودرو اجرا کنیم.
انتهای پیام/